neděle 25. září 2016

JAK SE ZACHOVÁŠ KDYŽ.... aneb bezpečně na ulici

I v letošním školním roce máme připraveno několik tematických výletů vlakem, autobusem a tramvají. Abychom si všechny akce společně užili co nejlépe, zařadily jsme hned v září do vzdělávacího bloku i dopravní výchovu.
Týdenní blok jsme rozdělily na pět témat, na každý den jedno:
      Chodec (vlevo, vpravo, semafor a barvy, přecházení, viditelnost)
      Spolujezdec ( nástup a výstup, zádržné systémy, chování za jízdy)
       Cestující MHD (jak se chovat na zastávce, nástup a výstup, jízda)
        Cyklista ( přilba, kde a s kým můžeme jezdit)                                                                                                                Volný čas (kde si hrát)
Ke každému tématu byl připraven motivační příběh s obrázkem, řízený rozhovor s dětmi, pohybové hry, pohybová básnička a praktické ukázky tzv. pokusy. Využili jsme materiály od BESIPU a interaktivní učebnici Dopravní výchova pro MŠ z nakladatelství Fraus.




 Přejít přes přechod je jednoduché, ale co ti, kteří svítícího panáčka vidět nemohou?




jízda dle světel na semaforu....


jaké máme dopravní prostředky - jejich dramatické ztvárnění

hra na dopravní prostředky - vystřídají se všechny tramvaje atd.




Dopravní značky. Které už znám?

Co udělám když.....



Předškoláci už jsou u písmene C. C jako citron - výtvarné ztvárnění pomocí suchého pastelu a krepáku

C - vystřihni z časopisů obrázky věcí, které začínají na C a nalep do sešitu

A nejen předškoláci, ale i mladší děti pokračují v matematice prof. Hejného






 upevňování znalostí číselné řady do 5...
 a do 10

Také jsme opět začali plavat...
 Děti jsou rozděleny do dvou skupin...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.